Dyson DC37 Allergy Musclehead Parquet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson DC37 Allergy Musclehead Parquet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Els Scarpa 03-03-2013

Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger. De zuigkracht is zeer goed en hij is wendbaar. Ook valt deze niet om. Ik ben het meest tevreden over de borstel die zichzelf aanpast als je van een harde vloer naar tapijt gaat en andersom. Je hoeft de borstel niet zelf te verstellen en dat is ideaal.

Het legen van de bak is simpel, je drukt op de knop en het vuil valt eruit. In het begin leek deze Dyson me wat fragiel maar het kunststof blijkt sterk en de duurzaamheid is dus in orde. Bovendien heb je 5 jaar garantie en dat schept vertrouwen. Laatste punt is dat ik geen stofzuigerzakken meer hoef te kopen, scheelt weer.

giboluvi 13-06-2013

doe ik dan iets verkeerd ?? wij hebben een parketvloer en ik moet de hele tijd de stang naar beneden drukken ...we hebben honden en de haren zuigt die niet eens op, die schuiven telkens voor de borstel al het andere vuil mee...ook vind ik dat je de knop heel hard moet indrukken voor de bak loslaat...ik ben er dus totaal niet tevreden over